Během několika let se stránka s výsledky vyhledávání Google (SERP – Search Engine Result Page) vyvinula od několika deseti modrých odkazů až k daleko dynamičtějšímu pohledu se sponzorovanými reklamami jako vrcholem samotné stránky a dalšími dvaceti elementy na stránce. Zatímco tohle činí z Google daleko více přátelské místo pro uživatele a inzerenta, znamená to, že top organické výsledky vyhledávání se objevují čím dál níž na stránce a SEO marketéři musí pracovat ještě tvrději na tom, aby jejich obsah byl viděn.
Spousta digitálních marketérů nyní používá v nějaké formě SEO nástroj, ať už placený či zdarma, aby jim pomohl analyzovat a zlepšit hodnocení na stránce s výsledky vyhledávání. Martech Today a jeho „Podnikové SEO platformy: Marketérova příručka“ zkoumá trh SEO platforem a nejrůznější považování v implementaci těchto programů do vašeho podnikání.
Toto šedesáti čtyř stránkové hlášení obsahuje profily devatenácti vedoucích SEO nástrojů, obchodníků, informací o ceně, porovnání možností a doporučených kroků pro vyhodnocení a koupení.
Navštivte Digital Marketing Depot pro stažení: „Podnikové SEO platformy: Marketérova příručka“.